onsdag 6 januari 2010

Ledigheten börjar närma sig slutet


Imorgon är ledigheten slut, det har verkligen varit så skönt. Har bara slappat och träffat nära och kära. Skönt att börja med tvådagars vecka, sedan är det full fart igen. Det är tur att man trivs med sitt jobb, det känns riktigt kul att träffa alla imorgon.

Dagen idag kommer att ägnas åt lite jobbförberedelser och mys hemma. Vi hade tänkt åka iväg till ett friluftsområde och gå en långpromenad samt grilla, men -20 ute så känns det inte så lockande.


Glömde berätta vad klockan heter i inlägget från igår, det är en Triwa och modellen heter Greystone Chrono, love it! Finns på flera butiker här på nätet att köpa, bara att söka.


Ja jag är en av de som väntar, sex dagar kvar idag sen släpper Odd Molly sin spring 10. Jag har många favoriter ur kollektionen på de bilder som redan kommit ut på nätet. Men väntar med att bestämma mig förän jag har sett hela kollektionen. En ny vårjacka blir det nog i alla fall.

Trivs otroligt bra i Odd Molly kläderna, man känner sig alltid vardagsfin och välklädd. Måste dock erkänna att att det räcker med ett eller två plagg från OM i varje outfit annars blir det för mycket. Jag läser dagligen flera av de bloggar som speciferat skriver om märket och blir mycket inspirerad. Men från topp till tå, då blir det för mycket. Blandar mina favoritmärken, dyra som billiga det är det som ger helheten tycker jag.

Imorgon på jobbet blir det nog Check med andress i chalk.
Vintriga hälsningar /C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar