torsdag 4 mars 2010

Oj...

...nu har det gått lång tid igen. Tiden bara går, har haft så fullt upp på jobbet men nu är jag ledig i några dagar. Städar lite här, nu åker vita vårgardiner upp i varje fönster trots snöyrandet utanför.

Är helt kär i detta halsband från Malene Birger, så fint. Har flera av hennes stora halsband och de är verkligen välanvända. Såg även i ett av Feminas eller om det var i Lantlivs modereportage att det finns matchande sandaler. Tänk så snyggt till sommaren med bara en blank svart klänning till mmm... Älskar att matcha accessoarer, skor med väska eller halsband.

Det blev bara några köp från Odd Mollys spring-släpp. Jag hade planerat fler, men hann inte med på nätet. Jag får göra ett besök i deras mysiga affär snart. Jag fick i alla fall tag på den blåa Fonda dress, den är redan välanvänd. Är även mycket nöjd över att jag fick tag i en Dolce skirt i almost black, den kommer att bli en favorit. Denna säsongs underkjol är lite längre än de har varit förr, passar mig perfekt. Annars har jag mest köpt klassiker Lovely knit powder, och Tenfold knit jacket i almost black. 4 continent x-stitch dress i vitt med svarta brodyrer blev det också, är även sugen på en blå eller brun. Jag har tidigare inte kunnat ha den modellen då den varit så tight över bysten men denna säsong har den blivit rymligare.

Nu ska jag gå till affären för lite tulpan och mat inköp.

Hälsningar/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar