söndag 8 januari 2012

När hjärtat krossas...

...och livet faller likt ett korthus, då är det bara att dra täcket över huvudet ett tag för att sedan kunna resa på sig igen. Än står jag inte upp men snart kanske...
Hoppas att ni alla har det bra där ute! Blir glad när jag ser att några är in och kikar hos mig ibland... I will be back, starkare och vackrare än någonsin:) Jag ska bara stanna under täcket lite till...

Orkar inte lägga in på Tradera så jag provar här istället med lite till salu, kollar intresset.
Odd Molly såklart:)
#877 Merino dress i powder, storlek 4, använd 2 ggr dvs i mycket gott skick, finns HÄR!
Samt,
#898 Heaters merion leggings, storlek 4, dark grey, även de använda 2 ggr, finns HÄR!
Tags finns och skickas med, skriv din mailadress om du är intresserad så hör jag av mig.

Njut där ute, njut av livet!
Kram/C.

6 kommentarer:

  1. Låter inte roligt! Hoppas att du känner dig "bättre" snart. Tänker på dig ibland och undrade var du tog vägen..

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Åh, kära du! Stanna du under täcket ett tag tills du orkar mer!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Men, oj vad livet kan vända snabbt. Ligg kvar tills du är "varm" och inte vill ha täcket på dej mer. Kram /K

    SvaraRadera
  4. Det låter inte bra! Hoppas att du mår bättre nu......Kram!

    SvaraRadera
  5. Vill ju så hjärtans gärna köpa din #665 Guinevere purse från Odd Molly. Maila femtiotalistisk@gmail.com Tack!

    SvaraRadera