lördag 3 september 2011

Höstfunderingar...


...snurrar i huvudet!
Ofta när en ny årstid är i antågande så blir jag lite fundersam, ifrågasättande hmmm ja mot mycket...
Jag känner att livet måste utvecklas lite, jag måste utvecklas, komma vidare, ja ni vet! Vad göra då? Något måste komma till, står och stampar...

Morgonen har gått till att göra det jag kan och kommer på, tackat ja till en universitetskurs som börjar på måndag (halvtid på kvällstid), bokat massage och klipp+sling, shoppat en klänning:) och nu ska jag gå och köpa lite vackra blommor till lägenheten. Där tog min fantasi slut...
Funderingarna får fortsätta:)



Någon som möjligtvis har ett par av Odd Mollys merinoleggings över i storlek 4, hör gärna av er till mig:) Jag är intresserad av alla färgerna!

Kram/C.

1 kommentar: