söndag 11 september 2011

Klassisk Odd Molly...



...#233 Lovely knit i Dark lilac har hittat hit:)

Halvtråkigt inlägg det här, känner mig lite söndagsdeppig...behöver en dags ledighet till...

Bjuder inte ens på en provbild på mitt nya inköp, för här är morgonrocken redan på:)
Gillade verkligen färgen på denna så jag slog till, den blir en bra jobbkofta. LK är en riktig lärarkofta kan jag lova er, på nästan varje konferens eller möte i kommunen så dyker en LK upp haha och nu har jag ännu en. Kolla nästa gång ni är på eller i närheten av en skola, garanterat hittar ni en LK:)

Nu ska jag jobba lite här.
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Söndagsbluesen härjar nog lite överallt just nu.....Fint köp! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh jag håller med Linda! Känns idag med...
    Visst är den fin:) den ligger i garderoben och väntar på kylan!
    Kram!

    SvaraRadera