onsdag 11 augusti 2010

Geting...


...stungen! Dessa sega, trötta sensommargetingar är i farten. Stod i köket och kände ett stick på benet, usch, hade mina vida yoga-byxor på då jag precis kommit in efter en promenad. Getingen måste ha flygit in i byxbenet och blivit arg! Tur att man inte är allergisk, ser ut som ett myggbett bara.
Imorgon är det jobbdax, det ska bli kul att träffa alla! Har börjat packa, så svårt att veta vad man ska ha med...
Har funderat på detta halsband från Goodcharma, double heart necklace, länge men har ännu inte slagit till. Fint och klssiskt, perfekt till vardags inbillar jag mig!
Idag kom min Annie Oakley, så vacker, älskar den! Vad tror ni var det första jag gjorde? Fastnade i en krok och drog sönder en av fransarna, så typiskt men borde gå att fixa med nål och tråd.
Nu blir det tacos=)
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar