lördag 28 augusti 2010

Prioriteringar...


...som man gör i livet slår mig ibland. Vad prioriterar jag egentligen? Köper jag en Odd Molly klänning för 5000kr istället för en cykel? Ja... Bor jag i en lägenhet i Stockholm istället för ett stort hus en bit utanför eller i en mindre stad, för samma pengar? Ja... Just nu är det prioriteringarna, men hur länge kommer de att vara det? =)

Lotta Lotta long coat åkte på igår, tur att jag hade den med på konserten! Jättekallt ute igår! Veronica Maggio var super! Det var hennes sista konsert, hon ska snart ha barn och vara mammaledig. Tur att hon snart kommer ut med ett nytt album, kul!

Denna klickades hem till mig igår, heter den Wigwam i år också? från Odd Molly. Hade bestämt mig för en lila, men vet att jag skulle använda en svart mycket mer så den blev det, så söt! Har hört att den ska vara några cm längre denna säsong hoppas på det!

Sambon, min porslinskung, är redan ute på loppisar så nu är det dags för mig att ta en dusch och möta upp honom ute någonstans för fika.
Det är ändå ganska härligt att bo i stan och ha Odd Molly kläder =)
Ha en skön dag!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar