onsdag 4 augusti 2010

Regnet...

...det bara öser ner! Men lite mysigt är det =) Denna sommar har varit så underbar med värme och mycket sol! Det känns verkligen att det är dags att börja jobba om en vecka, är mest orolig för att komma upp på morgonen, men det ska nog gå bra.
Är uppe i Dalarna nu efter en längre vända uppe i Norrlands inland. Bilen är full, som alltid, många loppis och auktionsfynd gjorda.
På lördag är det dags för bröllop, en mycket god vän till mig ska bli fru. Tror att det blir Annie Oakley klänningen för mig eller Livingloving, vi får se lite beroende på väder. Det ska bli så roligt!
När jag sitter här vid datorn ser jag att första leveransen av Odd Molly fall 2010 är påväg in på Country Dreams, kan det bli några klick tro =)Vi får se vad första leveransen har att erbjuda.
Snart kommer hjärtat mitt, han blev kvar några dagar extra i norr.
Plockade en påse kantareller igår kväll, den ska vi njuta av idag.

/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar