söndag 4 april 2010

Glad Påsk!

Traditioner gillar jag, firar alltid påsken med min familj och så även i år, mysigt. Kom tillbaka till Stockholm idag vid lunch, underbart med en veckas ledighet nu. Tog mig precis ett glas rött och bara njuter. Solen lyste så underbart idag, riktigt vår i luften. Väntar nu på min Lotta Lotta long coat från Odd Molly som jag hoppas ska komma på tisdag, den kommer att bli perfekt nu.
Har verkligen köpstopp nu, det har blivit mycket från både vår och sommarkollektionerna, måste hinna använda allt.
Imorgon blir det storstädning här hemma, det behövs verkligen. Kanske ska man även passa på att tvätta fönstren, får se hur vädret blir imorgon. Har inte så många planer annars för veckan, något museébesök och lite kompisfika kanske. Massor att rätta också...det kommer att ta tid. Hoppas på att få tid att sitta i solen lite också och bara slappa.
Ha en skön kväll!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar