tisdag 6 april 2010

Städning!

Svårt att komma igång med städningen, allt annat är roligare. Egentligen är det inte speciellt stökigt men man får passa på när man är ledig. Är på konferens näst nästa helg också så det känns bra att ha det gjort.
Nyss plingade det till i mobilen, min kappa har kommit, blev så glad! Men först städning, sedan promenad och hämtning av paket.
Läser som sagt många av de bloggar som handlar om Odd Molly och har förvånts av reaktionen mot höstkollektionen 2010, jag tycker att den ser helt underbar ut! Så härliga färger! Visst jag kan hålla med om att jag föredrog Helena som modell och att den nya är lite för smal, men är verkligen hon smalare än de/dem modeller de använt på produktbilderna? Nej, inte enligt mig. Dock hoppas jag på att de kommer fortsätta ha storlek 4 kvar och genom det ha en bred målgrupp och inte bara rikta sig till de smala. Flera plagg i pre-spring, spring och summer 10 har inte tillåtit byst och annat samt varit mycket skira i materialet, men det ska ju finnas något för alla och det tycker jag att de hittills har lyckats bra med.
Nu skiner solen!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar