fredag 9 april 2010

Privat eller ej...






Dr Molly en av de större Odd Molly bloggarna tog idag upp om vad man kan ta upp på sin blogg, vad är egentligen för privat? Jag tycker nog att där måste man själv känna vad som är ok för en själv. Skulle jag en dag välja att göra outfit bilder på min blogg så skulle jag nog sudda ansiktet. Dock är nog jag en person med stort behov av anonymitet samtidigt som jag gillar att berätta om allt jag tycker är vackert. Hade jag barn skulle jag välja att ej ha kort på dem på min blogg det är ett som är säkert.



Alla bloggar svämmar just nu över av bilder på Up-to-me-ism klänningen jag håller med om att den är fantastisk. En lila hade gärna fått flytta in i min garderob! Men jag är nog lite mer kär i Annie Oakley s/s dress som många dissat som en lampskärmsklänning. Jag tycker att den är underbar och lättare att använda. Såg den på en av tjejerna i OM butiken redan i vintras och blev kär i den redan då. Funderar dock på en blå...




Sedan ska jag tjata vidare lite om Biketten provade den på Åhléns igår, så fin till alla sommarklänningar. Modellen är verkligen mjuk och skön, lite jeanssjortskänsla. I de butiker jag var Mathilde, Odd Molly, NK och som sagt Åhléns fanns den endast med det stora trycket på ryggen kvar och det vill nog jag vara utan. Som tur finns den kvar i några nätbutiker.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar