onsdag 7 april 2010

Shoppingsuget...


Hämtade den underbara Lotta Lotta long coat igår, så fin! Bara fodret är fantastiskt, min sambo föreslog att man kan använda den ut och in, måste nog prova det. Det kändes som lagom tjocklek på den, fungerar även en kallare sommardag och en höstdag med en stickad tröja under.

Visade tidigare ett halsband från Malene Birger nu har http://www.missgreta.se/ fått in sandalerna till, så fina! Brukar mest handla accessoarer och skor där då de ej tar in större storlekar på kläder, ej storlek 4 på Odd Molly till exempel. Annars måste jag säga att det är min favoritaffär på nätet, alla märken som jag gillar. Paketen kommer alltid vackert inslagna och de är trevliga att ha kontakt med. Sugen på skorna nu, jag får se...
Är även sugen på att klicka hem en Bikette denim jacket den utan tryck på ryggen. Så fin till klänningar i sommar men även som kavaj när det blir kallare framåt hösten.
Jag ska fundera vidare här medan jag rättar lite prov. Man får passa på när gråvädret är framme.
Ha en bra dag!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar