söndag 11 juli 2010

God söndag!


Morgonen är här... Det gälller att se till att ha korsdrag i lägenheten och tunna bomullskläder på. Solen värmer så fint utanför, snart kommer den till vår balkong och då ska jag njuta av den en stund. Ska även njuta av den deckare jag just nu läser Midvinterblod av Mons Kallentoft, så bra! Deckare hör sommaren till för mig. Har även läst författarens Sommardöden även den en mycket bra deckare. Den tredje med titeln Höstoffer, ligger redan och väntar på att få läsas. Vad jag vet så har författaren endast skrivit dessa tre, hoppas på att det kommer flera.
Annars kan jag tipsa om mina favoritdeckarförfattare Marie Jungstedt, Karin Alvtegen och Peter Robinsson samt självklart Stieg Larsson. Men av dessa författare har jag tyvärr inget kvar att läsa... Tycker så mycket om att läsa och som sagt på sommaren är det deckare som gäller. Låg och läste i sängen igår och när sambon kom så hoppade jag en meter rakt upp av rädsla, det gäller att leva sig in.

Bikinin på, denna sommars mest använda plagg och det känns mer än ok för mig!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar