lördag 10 juli 2010

SOMMARLOV!


Ja jag bara njuter, så skönt! Vilken sommar, helt fantastisk väder. Fast vid denna tiden på sommaren, längtar jag alltid tllbaka lite till jobbet, konstigt men så är det... Än så har jag hunnit med en vecka i London, en i Dalarna och en hemma.
I London shoppades det ordentligt =) Harvey Nichols, Liberty och Harrods hade REA, 50% så vi tillbringade nästan all vår shoppingtid inne på de stora varuhusen. Tur att vi alla var på shoppinghumör och att det bara var tjejer på resan. Den stora anledningen till resan var en möhippa för en av mina bästa vänner. Hon bor i London och ska gifta sig med en engelsman, bröllopet blir i Sverige så vi tyckte att möhippa i London var en mycket bra idé. Och det kan jag garantera att det blev, underbara dagar. Var helt slut efter den veckan kan jag lova.
Bästa Odd Molly reafyndet är Livingloving klänningen, så fin! Dock kommer jag använda den som underklänning då jag tycker att den är för genomskinlig för att ha utan något över.
Nu ska jag ut och njuta i solen!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar