måndag 12 juli 2010

Hösten är snart här...




...fast nu känns den väldigt långt borta. 4 veckors semester kvar, känner mig näst intill lite för avslappnad. Måste få lite gjort idag, fönstren är tvättade, all tvätt tvättad och strykt, funderar på att ge mig på kyl och frys samt skafferierna idag...eller blir det imorgon =)
Debatten om Odd Mollys höst kollektion har varit spridd på bloggarna jag läser, jag kan bara uttrycka min åsikt, jag älskar den! Kan inte vänta, håller i mig för att inte shoppa annat, fast lite rea har det ju blivit. Bjuder här på de två mest efterlängtade plaggen samt en favortiaccessoar som jag bara måste ha. Ska på bröllop den 7 augusti tänk om denna har hittat till butikerna till dess, den skulle göra sig perfekt till min outfit! Klänningar i silke är så underbart, har flera sedan tidigare, de är välanvända och håller sig jättebra så denna säsong blir det fler.
#419 Silk Tunic Dress
#431 Silk Wrap Dress
Den lilla söta väskan vet jag tyvärr ej namn på.
Idag är det lite molnigt så ingen bikini på, känns helt ok för mig!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar