torsdag 15 juli 2010

Shopping...

...vad man behöver och vad man inte behöver! Ibland kommer jag på mig själv, vad behöver jag egentligen? Älskar kläder, accessoarer, skor och fina saker, men jag måste tvinga mig själv att tänka efter, vad behöver jag? Har precis rensat garderoben och satt ut ett par plagg på Tradera, ändå är garderoben helt överfull, inget mer går in. På sommaren är det så lätt att hitta fina kläder, man är ledig, brun och har lite extra sparade pengar. Jag har mer sommarkläder än vinterkläder, konstigt egentligen när man bor i Sverige.
Igår klickade jag hem en underklänning från by Ti Mo i svart, ett så användbart plagg, har bara väntat på att hitta en sån. Perfekt att ha under alla Odd Molly klänningar.
Nu ska jag städa lite här...
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar