lördag 10 juli 2010

Nu är man...


...soltrött efter några timmar på stranden. Hade kunnat ligga kvar i några timmar till men det var någon annan som blev rastlös...
Nu blir det en promenad och sedan dusch och grillning.
Letade och letade efter # 188 Blues skirt när den kom men lyckades inte få tag på en i rätt storlek någonstans. Har inte vågat prova på Tradera heller då det låg många kopior ute ett tag. Jag gav helt enkelt upp min jakt på den men suckat lite för mig själv varje gång jag sett den på någons blogg eller på stan. Men helt plötsligt händer det...var på Odd Mollys butik på Humlegårdsgatan i början av veckan och där hänger den i min storlek, bara den kvar. Den fick så klart följa med hem. Har använt den en dag men då med Dolce skirt i almost black under, snyggt tillsammans tycker jag. Tror att kjolen kommer att göra sig riktigt fint till hösten också med svarta strumpbyxor, stövlar och något stickat upptill. Gillar plagg som man kan använda året runt.

Nu blir det en promenad i värmen, men väljer nog den koratare svängen idag.
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar