lördag 18 juni 2011

En enkel lördagsdagens...

...blev det idag! Regnet höll upp i exakt tre timmar då byaspelet var i full gång, Jerusalemsfararnas berättelse, helt underbart! Jag gråter varje gång jag ser det:)

Dagens blev fina favoriten Remix blouse och under en Camisole, en varm och skön Grandmas har jag haft till samt vita H&M jeans. Somrigt och samtidigt regntåligt, kallt här också...




Nu ett glas bubbelrose och en god middag!
Ha en trevlig kväll!
Kram/C.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Mmmm låter svenskt och avkopplande!

    Du verkar så duktig på att snabbt koppla bort- ur gör du? Själv har jag svårt att koppla av- tar några veckor- och sedan har jag urtufft när det börjar igen- för då vill kroppen och sinnet verkligen inte...

    Du verkar ha det mysigt- Dalarna är så vackert- längtar dit...

    Kram!

    SvaraRadera