tisdag 21 juni 2011

Odd Molly pre-fall 2011 mina favoriter...







...måste jag få bjuda er på!

#745 Sigh Dress i Dark pink
#763 Multi anglaise ltd Tunic i Vintage dark grey
#754 Easy Top i Almost black
#757 Imprimesleeveless Dress i Indigo


Hej alla goa där ute!

Här är det mysdress som gäller och städning står på dagens schema. Är tillbaka i Stockholm, skönt att börja sommarlovet med några dagar borta och sedan skönt att få komma hem för några dagars fix. Nu blir det hemmavid juni ut till sambon går på semester.
Tur att vi redan har fått lyxa oss med en veckas semester i Turkiet tillsammans:) Åh vad jag gillar Turkiet, vi var i Marmaris och det kan jag verkligen rekommendera om man vill ha sol, bad, god mat och dagsutflykter. Det är så billigt också, jag har aldrig kommit hem med halva reskassan kvar trots att jag köpt allt jag ville ha, man behövde aldrig tänka två gånger, det är semester det:)

Ha en bra dag!
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Åh, låter underbart! Ska skriva upp stället! Var i Turkiet innan barnen- så mysigt och lagom. Vi är inga partynissar så vi behöver inte det- snarare avkoppling och så något som maken kan göra- han blir rastlös- inte jag....

    Visst är Sigh dress i dkpink underbar! Men de är lite dyra...Oddmollyholic har testat en del av pre-fall plaggen och det verkar vara smala ärmar på många...så himla trist!! (men det ser ut så på bilderna också...) Skulle inte odd Molly ändra på detta??!

    Kommentera om du ska till Barkarby- skulle vara roligt att ha en "mate-date" där då...har inte kommit dit ännu-trots att jag inte är så långt därifrån.

    Å andra sidan har jag ju bokat några saker som gör att jag då inte borde handla N Å G O T alls..men titta går ju?

    Stor kram- och lycka till med städningen- här ska också röjas...har ju en del "borden"...

    /F

    SvaraRadera
  2. Vet du var man kan få tag på sigh dress i dark pink?
    Mvh Viktoria

    SvaraRadera