söndag 26 juni 2011

Smycken söta som godis...





...hittade jag precis när jag var ute och surfade runt, I LOVE!

Helt underbara armband från ett märke som heter Lite Kalabalik, hemsidan hittar du HÄR! Du kan skicka efter dem från butiken Stil Indredning&Design och priset är bara 400 kr. Finns i många fina somriga färger och man kan välja på guld eller silver.
Fin fint! Vilken färg ska man välja? Dessa var mina två favoriter, det blå med det fina namnet Lite stil och det rosa med namnet Lite cupcake.

Eftermiddagen har spenderats lite läsande och solande, skönt men jag börjar bli lite rastlös efter så här lata dagar:) Nu blir det strykning, det värsta med sommarkläder är just det att de ofta behöver strykas...tråk!

Stor Kram/C.

3 kommentarer:

  1. Vad snygga, och det ser faktisk ut som godis.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina men för lite dö-skallar tycker jag;) Kram

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera