tisdag 21 juni 2011

Marc Jacobs I LOVE...

...det tror jag att ni som läser min blogg redan har märkt:) Denna goding fick följa med hem igår från NK när jag var där och REA-spanade...men jag är ju så otroligt dålig på att REA-shoppa, så med hem kom denna från höstkollektionen som nu finns inne på NK, så mycket fint kan jag lova!

Vad tycker ni? Modellen heter Percy och färgen Faded Aluminum. Den är som grå, brun, grön i färgen. Jag behöver en väska i modell mindre så att jag inte går och släpar på ALLT, får så lätt ont i axlarna...
Sambon tyckte inte alls att den var fin men mitt goda shoppingsällskap tyckte som jag att den var jättefin:)

Nu får ni böja på nacken, jag lyckades inte fixa bilderna så att de hamnade åt rätt håll:)





Ha en skön kväll!
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker den är skitläcker! Bra köp säger jag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh tack snälla Hilde!
    Det lutar åt att den får stanna:)
    Kram till dig!
    /C.

    SvaraRadera