måndag 27 juni 2011

God Morgon Måndag och Dagens...




...idag! Hoppas att ni har sovit gott! Solen skiner, helt underbart:) Äntligen, hoppas på att sommaren får stanna...
Jag ska precis åka till min frissa för att slinga och klippa lite, lite blont måste i på sommaren...hmmm blir ju alltid lite nervös när jag ska dit men det blir säkert bra!

Dagens idag är två favoriter, Odd Mollys Silk tie Dress och Lacie strap Dress, dessa trivs jag alltid så bra i:) Till det sandaler från Ilse Jacobssen och väska Marc Jacobs, sjal från bazaaren i Marmaris. Armband från Good Charma och Uno de 50.

Ha en skön dag och njut av sommarvädret!
Kram/C.

3 kommentarer:

  1. Ha en skön dag du med!

    Som sagt- äntligen skiner solen!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ha en skön dag i solen, själv promenerar jag omkring i Annie Oakley strap dress och skor, inköpta från bazaaren i Marmaris förra veckan:)

    SvaraRadera
  3. Åh hoppas att ni har njutit av dagen! Det har jag:)
    Visst var Marmaris härligt Mimmi? Perfekt när man vill ha sol och bad och bara ta det lugnt!
    Kram till er!
    /C.

    SvaraRadera