måndag 27 juni 2011

Odd Molly pre-fall shopping...






...jag har ju glömt att visa er vad det blev, dessa två godingar blev det,

#749 Haystack Tunic i almost black och
#755 Impreme l/s Dress även den i almost black


Jättefina, jag är så nöjd med mina köp, dock tror jag inte att de kommer att bli så använda under sommaren då de båda känns väldigt höstiga...så de får nog vänta till att hösten närmar sig. Nu vill jag ha ljusa färger:)Jag ska försöka få till en provning av dem snart...

Idag har tre timmar spenderats hos frissan, jag är så nöjd! Det blev jättefint, exakt som jag ville ha det, tre nyanser av blont är nu ilagda, sedan har jag ju lite av min amla färg kvar också. Kanske låter det lite randigt men det är det ej. Tänk att jag alltid ska vara så nervös innan jag går och fixar håret, kommer det någonsin släppa?! Jag är så nöjd med henne jag går till så jag kanske snart kan sluta stressa upp mig...

Mycket shopping här idag:) jag berättar mer imorgon!
Ha en skön kväll, nu blir det Cola light och hembakt morotskaka för mig, mums!
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Fina köp du gjort. Ska bli roligt att se plaggen på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina köp! Vad gott med morots-kaka:) Kram

    SvaraRadera