tisdag 30 augusti 2011

#749 Odd Molly Haystack tunic...


...I LOVE!
Åh vilken helt underbar tunika! Äntligen börjar hösten smyga sig på och den fick komma ut ur garderoben idag:)

Till den har jag kort underklänning från ByTiMo, ballerinor Jimmy Choo och byxor från H&M.





Oj vad förkylt det är här, jag bara snörvlar och snörvlar. Måster erkänna att det är lite svårt att hålla lektioner med genomgångar och annat...och ännu svårare är det när de ibland ska vara på engelska... Jaja sånt är livet:)

Jag hade gjort en order från Odd Mollys Boutique online och fick igår mail att båda plaggen inte fanns. Mailet kom över en vecka efter att jag la ordern, konstigt eller vad säger ni? Vad har ni för erfarenhet? Måste erkänna att jag blev riktigt besviken...

Missa inte denna helt underbara tävling hos fina LindiLoo, HÄR!

Du kan vinna detta fina Efva Attling smycke!



Nu en varm dusch, en kopp thé och sedan tidigt i säng:)

Stor kram till er alla!
/C.

4 kommentarer:

  1. Verkligen superfin tunika! Läraryrket och förkylning är ingen bra kombo... Hoppas att du känner dig piggare imorgon! Konstigt med Odd Molly Boutique. Dåligt att återkomma så sent om inte varan finns! Jag beställde därifrån och det fungerade bra. Kram L

    SvaraRadera
  2. Den tunikan är ju sååå fin. Har den också men har inte invigt den än för jag tyckte det var så somrigt fortfarande :-) Dåligt av OM butiken. Kanske har de inte insett att det skulle bli populärt och har problem med att få saker och ting att snurra...

    Kram och krya på dig
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Är brutalsugen på den Haystacken! Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  4. krya på dig nu och ta hand om dig!

    Har inte beställt från mollybutiken, det mesta jag varit sugen på har varit slut....

    Låter dåligt att inte höra av sig när man betalt för över en vecka sedan, seriösa handlare brukar kompensera en för det, rabatt, presentkort etc....

    Kram!

    SvaraRadera