tisdag 9 augusti 2011

Trötthet och fina ballerinas...


...från Ballerina Closet!

Hoppas att ni alla har haft en bra start på dagen!
Här känner jag mig inget vidare, trött och har sovit massor...det hjälper inte... Det blir nog bra att starta upp på jobbet på torsdag så att jag får använda hjärnan lite:)Känns mycket trevligt att börja med kick-off i två dagar, mysigt!

Gårdagen ägnades till storstädning av lägenheten och putsande av alla fönster, så skönt att ha det klart när man börjar jobba. Putsa fönster tar sån tid och det blir aldrig riktigt bra, ränder här och där, men jag tröstar mig med att det är i alla fall bättre än innan:)

Tänkte tipsa er om det svenska företaget Ballerina Closet som du hittar HÄR! Så fina ballerinas! Ett par i zebra mönster är på väg hem hit:) Så bra pris 499kr!
Fina till hösten!



Nu ska jag försöka ta tag i mig själv och hoppa ur morgonrocken!
Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar