söndag 21 augusti 2011

Odd Molly fall 11...

...shopping!
Jag har nog inte visat för er vad jag shoppat inför hösten från Odd Molly. Allt hänger knappt använt i garderoben i väntan på höstväder:)






#114 Basic v-neck cardigan i färgen sienna
#755 Imprime l/s Dress i almost black (vinröd om ni frågar mig:))
#749 Haystack tunic i almost black
#742 Bakers ross wrap dress i almost black

Nu är även en #789 Velourette hooded tunic i dark lilac beställd:) söndagsshopping!

Åh vilken lugn och skön helg det har varit, precis vad jag behövde känner jag. Det tar alltid ett tag innan man är tillbaka i arbetsdygnsrytmen och kommer i säng på kvällarna.

Kram/C.

2 kommentarer:

  1. LPP/PP kallas de där planeringarna vi ska göra nu: LokalPedagogiskPlanering blev Pedagogisk Planering....Vi har också matriser och en mall bestämdes före sommaren. Den är dock inte helt lätt att använda för de små barnen...

    Nä, skolverket har varit mer intresserad av att tvinga oss höra om kapitel 2 fyratusen gånger och se filmer mer än en gång...än att se till att vi fått mer implementeringstid! Vi har också sk. "experter" som gått "på kurs" men det hjälper föga i dagligt arbete...

    Känns jättejobbigt att vi inte har "delat upp" vad vi ska göra och när...vet inte hur jag ska börja...? Har aldrig känt så...men nu känns det kaos! En kollega satte sig och gjorde det själv för NO:n och mailade ut. Hon har ingen familj så hon har mer tid....och så är det väl inte tänkt att man ska behöva tänka ensam...?

    Jo, shaken kan jag verkligen rekommendera: Den är från Dalblads och heter Whey class + , vad jag kan se, och finns i massa smaker: Jordgubb, choklad, mintchoklad etc. Just den jag dricker är en proteinvariant, kolhydrater är ju det man ska dra ned på...! De har också bars: Swebars, som är sjukt goda. Också i en massa smaker. Inte superbilligt förstås men okej. Jag köpte en smartshake också så kan jag göra ordning den hemma och bara ta med till jobbet och sedan skaka ihop när jag behöver den. -Fungerar kanon!

    Kram!

    Vi hörs!

    SvaraRadera
  2. Fina köp! Provade en Bakers Cross i går men fick inte ihop den över tuttarna:( Om OM gör den i storlek 5 kanske det skulle funka.....Kram

    SvaraRadera