onsdag 17 augusti 2011

Dagens och oj...





...vad lätt det är att komma tillbaka in i jobbstressen igen!

Det sista jag lovade mig själv innan jag började jobba var att behålla det sköna lugnet som jag hade i kroppen, att gå i tid från jobbet, att orka med det sociala utanför...det är svårt!
Imorgon ska jag gå hem i tid och på fredag ska jag orka gå ut med tjejerna och dricka vin:) bestämt!!!

Bjuder på en mörk dagens, det var dåligt med ljus i hallen när jag kom hem. Idag helt Odd Molly lös:) det händer inte ofta.
Paljettkoftan kommer från TopShop, klänning (som man inte ser mycket av) från La Redoute, silvriga skor från Zara och väska från Sonia Rykiel.

Hmmm har ni handlat något från Odd Molly höst?
Här har det inte blivit mycket shoppat, två plagg från pre-fall och två från fall. Allt hänger i garderoben i väntan på att jag ska känna för höstfärger. Helt enkelt beror det på att jag inte hittat något mer jag riktigt vill ha...

Nu ska jag fortsätta räkna minuter för att få ihop mitt schema:)

Kramar till er!
/C.

3 kommentarer:

  1. Här har också jobbstressen överfallit mig! Viktigt att tänka till tidigt och försöka att finna en balans. Jag ska också ha tjejkväll på fredag :) Kram Linsan

    SvaraRadera