söndag 22 maj 2011

#677 Cancun scarf i Dark Magnolia säljes...



...ligger på Tradera, HÄR! Jättefin! Dock är inte guld riktigt jag så den har bara blivit använd ett par gånger. Auktionen går ut på tisdag.

Ibland har man såna där dagar när tankarna går runt, svårt att slappna av, får inget gjort...uppe i varv trots att det är ledig söndag! Så många måsten som ligger på... Nästa söndag kommer jag starta på ett turkiskt Hamam för att börja semestern med maximal avslappning...längtar!

Ikväll BB sedan hoppas jag att komma i säng inför en fullspäckad måndag!

Kram/C.

1 kommentar:

  1. Men C!

    Du älskade ju den!

    Jag har iof sig inte heller använt den så mycket, men jag stör mig inte heller på guldet, snarare har det varit för varmt...
    Men min får bo kvar så länge iaf...

    Vernissage imorgon...och stress...ja, herrejisses, vill bara ha avslutning nu orkar inte mera....Är så trött och arg på saker och ting nu också. Att ha 25 elever eller 26, när kollegor på samma skola har 16-17 st eller de på högstadiet har 13-14 mentorselever...Känns då INTE okej och jag vet inte vad man ska göra. Känns SÅ hopplöst....

    Bad day today...känslomässigt helt enkelt.

    SvaraRadera