måndag 23 maj 2011

Måndag och Sveriges rättsväsende...



...en måndag som började med regn och mörker fortsatte i dess anda...denna dag har verkligen inte varit någon bra dag... En dag när jag ifrågasätter Sveriges rättsväsende, hur står det till med vårt rättssystem? Vem är egentligen kriminell, den som begår ett brott för att skydda en annans liv...ja tydligen är det så...svårt för mig att förstå... Men att göra illa barn i vårt land är inte värt något straff alls...helt otroligt!

Denna dag kunde endast en x-stitch kännas bekvämt...

Kram och sorry för mina kryptiska ordalag! Sov gott alla:)
/C.

2 kommentarer:

  1. Jag tror jag kan förstå... Det är hemskt och man känner sig frustrerad och maktlös.
    Hoppas på en bättre kväll!

    SvaraRadera
  2. Håller med, rätts-systemet skyddar skitarna i bland.....Kram till dig!

    SvaraRadera