söndag 22 maj 2011

God Morgon Söndag...




...hoppas att ni alla fått en god natts sömn!
Själv är jag så trött att jag sovit bort ett dygn hittills denna helg. Nu är det god frukost här med bacon och ägg samt en stor kopp thé mmm gott!
Dagen idag så ska jag försöka att inte göra så mycket, hålla mig här hemma, tror att det är vad som behövs för att orka nästa vecka.
Just nu velar jag lite om jag ska ta en långpromenad först eller sätta mig i solen på balkongen och njuta hmmm...

Dessa fina Nike skor har kommit hem till mig, så sköna att gå i och väldigt snygga:) Lunarglide heter modellen.

En veckas jobb, på lördag åker vi till värmen, helt underbart! Pssst jag har redan börjat packa....

Någon som har förslag på en snygg beachbag att ha med? Förslag mottages tacksamt!

Kram/C.

1 kommentar:

  1. Beror ju på vad du vill ha...

    Kanske Odd Mollys som finns nu? Jag har en som jag funderar på att sälja- du vet var jag finns i så fall *wink*-. Den är iaf stor nog. Den röd/rosa med pinuppan på.

    Om det är en stråvariant du är ute efter så borde det väl finnas många?

    Kram!

    SvaraRadera