fredag 6 maj 2011

#694 Utopian Dress I LOVE...







...helt underbar är orden för denna fina klänning!
Den måste bara få ett eget inlägg med dess fina detaljer,älskar ju pärlor och paljetter:)
Klänningen kommer att bli fin med Odd Mollys standardunderklänning under, eller en vit enkel från byTimo. Men jag tror mest att jag kommer att använda den öppen med någon enfärgad klänning under, jättefint med svart under när jag provade. Den blir som en liten sommarkappa över. Jag är så glad att jag slog till på denna, den förgyller min garderob!

Ha en bra dag, nu drar jag iväg på njutning, massage, ansiktsbehandling och pedikyr...sedan är jag redo för sommaren:)

Kram/C.

3 kommentarer:

  1. :) Jag kan absolut hålla med dig, den är ljuvlig och har dessutom plats för både Molly och Dolly./K

    SvaraRadera
  2. Nämen jag vill se den på!! Kram

    SvaraRadera
  3. Tycker också den är fin! Påminner inte så lite om några av de tidigare tunikor/klänningarna som de gjorde, när var det, hm, våren 2009?. Står helt still vad de hette, men har en blå. Den har också knyt fram i sidan så där. Har tyvärr inte använt den så mycket, hmrr, då den är lite tight i ärmarna, har alltid varit det...

    Är snuvig idag och hoppas att jag orkar veckan ut...har utflykt imorgon och på onsdag både EVK och annat....Sedan måste jag boka ett möte med en elev och dennes föräldrar p.g.a. resultaten på NP....ja, du kan ju gissa. Som tur är är det bara EN som verkligen fallit igenom. Sedan har jag några som missat enstaka prov. Men här är det rätt bra...! Att jag sedan ändå bedömer att de INTE når målen är ju ett resultat av att jag känner dem...och ett prov kan inte vara allenarådande.

    Kram!

    SvaraRadera