söndag 15 maj 2011

Ibland blir det tyst...



...på mig! Det har ni kanske märkt lite då och då... Det har helt enkelt blivit alldeles för många måsten, jobbet har tagit alldeles för mycket tid och jag känner mig verkligen helt slut, helt orkeslös...
Nu har jag två arbetsveckor kvar sedan åker vi utomlands en vecka, det känns helt underbart! Längtar efter att få ligga på en solstol och bara njuta och läsa deckare:)När vi kommer tillbaka är det bara två arbetsveckor kvar före sommarlovet, underbart!

Hoppas ni alla mår väl där ute!

Är det bara jag som tycker att det är svårt att klä sig just nu?! Det är verkligen en mellan-period, och det man väljer känns mest för varmt eller kallt...

Visst är dessa Dyrberg&Kern örhängen underbara? Så somriga i vitt:) finns även i svart, rött och turkost vad jag har sett.

Nu kallar min renbäddade säng:)
Kram/C.

1 kommentar:

  1. Det ÄR mycket nu!

    Håller på att förbereda en vernissage för föräldrarna...Vilken vansinnig dag fick jag den idéen???! Nu ska den iaf ske så vi jobbar som galningar..måtte tekniken fungera för det ska visas photostories....

    Och det är då inte bara du som tycker att det är svårt att klä sig! Själv står jag med proppfull garderob och vet inte vad jag ska ta på mig varje morgon....och nu ska det regna också...Låter jätteskönt med utlandssemester! Wow! Ska också utomlands men bara långweekend och det är inte solsemester....

    KRAM- och ta hand om dig- we only live once!

    SvaraRadera