torsdag 5 maj 2011

Två fotoutmaningar i ett...

...kommer här, har inte riktigt hunnit med! Dagarna går så fort...

Fotutmaning dag 4:
Denna söta klänning är så fiiin (kommer inte ihåg namnet nu och orkar tyvärr inte leta tags och kolla)! MEN, stort men, den är för djup i ryggen...har den sortens byst att BH är ett måste. Kommer inte kunna göra mig av med den, älskar färgen! Kanske i sommar...






Fotutmaning 3 (här ovan):
Åh älskar min familj, min sambo, mina vänner...allt! Men min tanke var så basic och enkel som kaffe:) Åh jag skulle inte klara mig utan... Något jag verkligen uppskattar är just morgonkaffet på tåget på väg till jobbet, I LOVE:)

14 timmar på jobbet idag, helt slut, men imorgon är jag LEDIG!
På schemat står, sovmorgon, massage, ansiktsbehandling, pedikyr och fika med en mycket kär vän:) Det känns som en helt perfekt fredag!

Återkommer imorgon med ett helt underbart köp som jag älskar! Odd Mollys produktbilder gör verkligen inte plaggen rätt...

Kram och Sov Gott!
/C.

1 kommentar:

  1. Den klänningen är så jäkla snygg! Gillar ringningen:) Kram

    SvaraRadera