tisdag 3 maj 2011

I min väska och älskade Filippa K poncho...


...I LOVE! Åh vad jag trivs bra i denna:) Den är lika mjuk som att gå ut i ett mjukt, urtvättat nattlinne, så skönt! Idag blev det denna, till skinntights och Odd Mollys standardunderklänning och till det gröna favoritboots:) Älskar bekväma kläder:)




Till dagens fotoutmaning...min väska har ni ju tidigare fått kika in i:) så jag tänkte visa två saker som jag inte kan klara mig en dag utan...
Tuggummi, jag tuggar jämt, från morgon till kväll och klarar mig inte utan. Alltid samma sort EXTRA Eucalyptus.
Den andra saken är något att ha på läpparna och som ni ser så har jag ett litet förråd i väskan för alla tillfällen,
Försvarets hudsalva och Odd Mollys Lip balm till vardags till lite finare tillfällen läppglans, Lip smoothie 10 Goodness Grapecious och läppstift Bamboo pink samt Creamy nude, alla från Clinique.



Nu dusch och BB, jag är beroende:) kan inte låta bli att titta!
Kram/C.

1 kommentar: