tisdag 19 juli 2011

30 000 besökare i bloggen...



...vad kul!
Jag blir så otroligt glad när jag ser att besöksräknaren rör på sig!
Tack för att ni besöker mig! Samtidigt blir jag så nyfiken, vilka är ni??? Jag har ju nästan ingen aning alls, några av er lämnar kommentarer och det blir jag så glad över men vilka är ni andra?
Detta är ju en ganska anonym blogg om allt och inget men mycket Odd Molly snack. Känner nog som många andra att jag behöver få utlopp någonstans.
Under stora delar av mitt liv har jag skrivit dagbok, men nu har bloggen tagit den platsen, blivit den skrivande ventilen. I LIKE IT:)
Ingen förutom sambon känner till denna blogg vilket gör att ingen av besökarna är någon som jag känner i det riktiga livet...

Lämna gärna en kommentar, vad gillar ni att läsa om? Vad vill ni ha mer eller mindre av?

Kramar till er alla och stora tack för era besök hos mig!
/C.

4 kommentarer:

  1. Jag är en av de där anonyma som läser din blogg dagligen. Jag uppskattar inläggen kring Odd Molly mest men tycker att din blogg är toppen! Kram Linsan

    SvaraRadera
  2. I read your blog regularly. I have a webshop and started reading blogs to find out more about what women liked and did not like about Odd Molly. Now, I follow because I have become connected with the bloggers and enjoy following their thoughts and everyday activities. Congratulations on reaching 30,000. And thank you for letting me into your world.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  3. vinkar och säger hej, bloggade själv förut.

    Har varit besökare ganska länge. Gillar din garderob:) Har själv en överfull mollyrob. Ja du vet ju sedan tidigare att jag gärna skulle se provningar då vi drar samma storlek på kläderna.

    Kram Mimmi från norrlandskogen

    SvaraRadera
  4. Hej kära ni!
    Tack för söta kommentarer, det låter som att ni vill ha mer av Odd Molly, det ska jag göra mitt bästa för att ge er:)
    Kul att ni läser min blogg, det gör mig varm i hjärtat!
    Stor kram till er alla!
    /C.

    SvaraRadera