måndag 18 juli 2011

Odd Molly höst...

...favoriter måste jag ju lista!
Ofta ter sig inköpen helt annorlunda:) men så här ser mina favoriter ut från fall 11.
Jag måste erkänna att jag inte är helt såld på denna kollektion på det sättet som jag trodde att jag skulle bli. De diskuterades så stort att kollektionen skulle vara större än någonsin, stämmer det? Jag vill minnas att det skulle vara 600 items, inte är det så va?
Mina favoriter går i svart, grått och blått...









Här har det tittats på film och ätits tacotallrik...skönt med regn:)
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Snygga favoriter. Har du förbokat något?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Hilde!
    Ja jag bara håller tummarna för att jag ska få tag i dem, det är lite svårt när man är en 4:a :)
    Hoppas att ni har det mysigt i Norge?
    Jag har förbokat lite, #780 Velourette hooded tunic som jag tror blir en riktig vardagsfavorit samt #891 High street purse i den rosa/röda. Resten har jag ännu inte fått tag i?

    Kramar till dig!
    /C.

    SvaraRadera