söndag 3 juli 2011

Mysig helg...

...med full fart och hela familjen på plats, så härligt! Men idag är jag helt slut... Helgen har bestått av familjehäng, 60-års firande, goda middagar, mycket vin, shopping och Gröna Lund. Idag är mysdressen på och efter lunchen då alla åkte har jag bara tagit det lugnt och haft en mysig eftermiddag. Lite skönt idag med gråväder, om man nu vågar erkänna det...





Ett underbart Odd Molly REA-fynd som jag gjorde på Barkarby förra veckan, Livefirst Dress i grey från sommaren 2009. Åh vad glad jag blev, vågade inte ens drömma om att få tag i denna och dessutom till ett helt fantastiskt pris:)

Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du fyndat ett plagg du inte trodde du skulle få tag på. Det är en riktig goding, och jag hoppas att jag får se den på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den är fantastiskt vacker!

    Har den i chalk- tyvärr var det längesedan den luftades- måste göra något åt det...

    Kul med fynd- måste väl masa mig till Barkarby snart- bor ju så nära så det är väl näst intill helgerån att inte ha varit där..men vill inte ha maken med mig dit...han skulle dö på två minuter...

    Kram!

    (det är ok att du uppskattade gråvädret...så länge jag får avsky det.. ;-) )

    SvaraRadera