onsdag 20 juli 2011

God Morgon onsdag...










...solen är med oss idag! Så skönt:)
Tack för fina kommentarer igår, man blir så glad!
Fick besök av mina kära föräldrar igår kväll, de sov en natt här på väg ner mot Skåne. Det blev en mysig kväll med grillat samt gott vin till, härligt:)

De åkte tidigt i morse så jag har fixat lite här hemma och har hunnit baka en kladdkaka till kvällens tjejmiddag som ska hållas här hemma, det ska bli mysigt:) Ska snart ta mig till affären och handla lite och sedan förbereda.

Hade jag gått på bröllop nu på sensommaren/hösten så hade jag gärna burit denna outfit:)
Örhängen från Julie Sandlau och nagellack från Essie, båda hittar du hos Accessora
Kofta/jacka från H&M
Skor från Nelly
Klänning #821 Opulent sleeveless Dress samt väska #891 High street leather purse, båda från Odd Mollys höstkollektion.


I LOVE IT:)
Ha en bra dag!
Kram/C.

1 kommentar:

  1. I am so happy to hear that the sun is shining. It is funny how that ray of light in the sky can have such an effect on our mood. Check fullcirclestar.com for the High Street Leather purse ...free with purchase.
    Wishing you never ending sunshine.
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera