torsdag 21 juli 2011

Shopping av baskläder och God...








...kväll! Hoppas att ni har haft en bra dag!
Här måste jag erkänna att det inte har varit något vidare, har haft hemsk huvudvärk hela dagen. Det vill inte gå över, trots försök med Alvedon. Det är sällan jag har huvudvärk men ibland kommer det, hoppas att det är över till imorgon! Dagen har spenderats sovandes och läsandes, skönt, orkade inte med något annat...

Har shoppat lite baskläder från H&M till hösten,
Halsband 199 kr
Stickad klänning 299 kr
Klänning/tunika 129 kr
Kort kavaj 299 kr (fin till klänningar när hösten kommer...)
Byxor 299 kr

Allt finns på H&M!

Njut av kvällen!
Kram/C.

1 kommentar:

  1. Jag fick HM-katalogen och ska också sätta mig och beställa lite imorgon :) Jag gillar dina val och ett par av dem ska även jag beställa. Kram L

    SvaraRadera