söndag 26 september 2010

Byggdamm...



...överallt! Vi håller på att renovera vårt sovrum och just nu pågår nedslipning av grovspacklet, hela vår lägenhet har ett grått lager damm över sig! Det är ingen idé att göra något åt det förrän det är klart. Ska bli så underbart med ett ljust fint sovrum, med många garderober! Både jag och sambon har mycket kläder så det behövs förvaring. Väggarna blir vita eftersom vi ändå tänkt att köpa större lägenhet inom den närmaste tiden, så då är det bra vid en försäljning med vita fina väggar tror jag.

Tog en sväng in till city, iPhone beställd nu, längtar så efter den redan! Det kunde ta upp till 4 veckor innan den kom sa de dock...
Var även in på Åhléns city, jag var bara tvungen att prova Eden melton Coat, och det bidrog bara till ännu mera shoppingsug, så fin! Det fanns knappt några Odd Molly jackor kvar alls, helt slutsålt. Det fanns en Eden i grönt så jag provade den, den mörkgrå var slut. Så jag får skicka efter om jag bestämmer mig för den. Vet dock bara ett ställe som har den inne, så jag får inte tänka för länge. Hade önskat att den varit lite tjockare så att den höll vintern ut, den fungerar nog bara upp till minus 10.
Efter det blev det en långfika med en kompis på Bruno, mysigt!

Dagens var Blå Fonda från vårens kollektion, Maggie underdress i rökgrått från provrummet under och Funovits scarf till det. Eftersom scarfen är ganska turkos så passar den bra till blått. Avslappnad söndagsoutfit =)
Ha det gott!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar