söndag 12 september 2010

Hjälp...



...nu måste jag sluta klaga på hur trött jag är och rycka upp mig! Dagen har spenderats läsande i mysdress, har två böcker som ska vara lästa till en kurs på tisdag. Nu blir det någon timmes jobb framför datorn, sedan tv och rättande av mattediagnoser.
Igår var vi på tidningen Antikvärldens mässa, lite småköp blev det men på såna här mässor ligger priserna högt, folk är medvetna om sakernas värde. Det som är roligast är att se värderingar av saker som man redan har här hemma.

Jag bjuder på två efterlängtade plagg från Odd Mollys höstkollektion,
#476 Crochet alpaca vest samt #431 Art silk s/s dress, velar mellan blått och grått på klänningen. Är det förresten någon som vet om denna vackra väst gått i produktion? Jag hoppas att dessa två kommer in i veckan.

Under helgen har jag velat lite fram och tillbaka över min Funovits sjal, älskar mönstret och färgerna, men hade förväntat mig att den skulle vara lite större...dock är jag helt fast i kombon Fonda dress i cabaret till sjalen, så just nu lutar det åt att den får stanna.
Trevlig söndagskväll!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar