lördag 25 september 2010

Mmmm...




...visst är det gott med ett glas rödvin på lördagskvällen?! Man känner verkligen då att man är ledig. Idag blev det den svarta Wigwamen för mig till mina svarta, mockastövlar med höga skaft. Funovits scarf och Lotta Lotta lång coat i almost black utanpå det. Har aldrig varit någon högklackad person, är alldeles bekväm för det så för mig blir det oftast låga klackar! Samtidigt känner jag mig alltid mer festlig och fin när jag har höga klackar...

Tänkte bjuda på en bild på sommarens mest använda plagg, det är absolut Crochet Grandmas Coat i dark pink. Älskar mina grandmas, men denna är verkligen välanvänd denna sommar. Insåg det när jag satt och tittade igenom sommarens album, denna förekommer på många bilder.

Nu är min telefon helt trasig, borde ha lämnat in den för längesedan. Man känner verkligen att det är något som saknas, så konstigt att inte ha en telefon. Ikväll klickas det hem en ny iphone =)
Kram/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar