onsdag 29 september 2010

Fryser...


...kallt, kallt! Nu är hösten verkligen här. Jättefin dag, sol och blå himmel, men kylan bryter igenom! Idag beställde jag en Eden Melton oat, kunde inte hålla mig längre =)

Tycker så mycket om Ester Elenora klänningarna som jag har, underbara! Har varit så sugen på deras sjalar efter att ha sett dem på bloggar och nätshoppar. Idag var jag och kände på dem, det kändes som akryl, inte alls bra kvalitet. Jag har så lätt att bli röd och kliig på halsen, de sjalarna skulle ej fungera för mig. Odd Mollys Funovits kliar inte alls, jag har använt den så mycket!

Idag blev det en shoppingsväng och sedan thai-mat för oss, nu ett varmt bad och sedan i säng. Imorgon är det torsdag, veckan går så fort! Denna helg är verkligen fullbokad med aktiviter, så det gäller att komma i säng och vila upp sig innan.

Tips, Redhe of Sweden har 20% på pre-fall!

Mitt most wanted plagg från odd Molly är denna goding Fields of lace i cerise, kan tänka mig vit också. Har någon en över i storlek 3 eller 4 hör gärna av er!
/C.

1 kommentar:

  1. Hej maila mig ..... jag har ngt att berätta för dig!!
    Hälsar //Agneta
    agneta.egsten@telia.com

    SvaraRadera