lördag 25 september 2010

Lördag...




...så skönt, har bara gått runt och njutit. Nu sitter jag framför datorn med en kopp kaffe och ska till och rätta veckans arbeten som inte hunnits med.
Sitter även och sneglar på en iPhone, är det dags att slå till nu? Jag behöver verkligen en ny telefon och det känns som att det är en sån man borde köpa då. Det skulle vara bekvämt att sitta uppkopplad när man pendlar, läsa nyheter, kolla bloggar och mail osv. Jag har försökt jämföra olika abonnemang och det verkar som att Telenor passar mig bäst. Är ganska less på Tele 2 efter mycket krångel, orkar inte ens gå in på det.
Ikväll ska jag träffa tjejerna för att ta nåt glas vin. Vi ska ses redan vid 18, passar mig perfekt, då blir det inte så sent. Är ingen nattminglare längre, det är nog åldern...det brukar sitta i en vecka om jag råkat vara uppe fram på småtimmarna.
Klädval, står mellan dessa tre godingar, A one silk Dress i rött, svart Wigwam eller Annie Oakley...vi får se vad jag känner för! Min nya vackra Art silk tunic får vänta till nästa helgs fest =)
Ha en skön lördag!
/C.

1 kommentar:

  1. Hej, kika in på min blogg, har lite rensning i min Molly-closet! :D

    Kram

    SvaraRadera