lördag 4 september 2010

Lördagmorgon...

...en av de bästa stunderna på veckan! Jag ska snart gå och fixa iordning mig för dagen och åka in till city och träffa en kär vän. Jag är lyckligt lottad att ha mitt tjejgäng från mellanstadiet kvar, 20 år senare bor vi alla i Stockholm. Vi träffas då och då, lunchar, dricker vin, åker på resor, det är lyx! Dessa tjejer kan hela min historia, vi vet nästan allt om varandra, det är såna vänner som ger trygghet. En av tjejerna ska jag träffa idag inne på Söder, det kan nog bli en liten shoppingrunda också.
Önskar att jag redan fått hem min Fonda i cabaret och den vackra Odd Molly scarfen med fjärilar, det hade varit en perfekt combo denna dag. Jag får vänta till nästa vecka, då hoppas jag att den kommer...
Kallt men soligt ute idag, lite svårt att klä sig dessa veckor men jag har en känsla av att min svarta nya Wigwam åker på =)
Ha en skön solig lördag!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar