måndag 13 september 2010

Hang-up...




...total hang-up har jag fått på denna klänning, den är så vacker #468 Continental knit dress i chalk, behöver jag säga att den är från Odd Molly =) Love it! Är så nära att beställa hem den. När sambon även säger att det är en av de snyggaste Mollysarna han sett, så borde det väl vara ett självklart köp, eller? Nu till nästa hang-up, jag inbillar mig att eftersom jag är en 4:a i Odd Molly dvs av större size så kan jag inte ha ljusa klänningar...
Dessa hang-ups motsätter alltså varandra, vad göra?
Denna vore en perfekt kombo till min Funovits sjal, den kommer nämligen att få stanna och fick göra premiär på jobbet idag. Jag kan lova er att den förgyllde min måndag =)

Lite skolsnack också, måndagar blir ibland halvt kaos på skolor. Barnen är ofta trötta efter helger med mycket träningar, resor och fulla program, lärare blir sjuka och att få in en lärarvikarie på en måndag är totalt omöjligt. Under förmiddagen stod jag med en 4:a och en 5:a med klassrummen på varsin sida av huset, 29 elever i varje, ensam. Det är bara att gilla läget och köra på! Tur att man hade energi efter en lugn och skön helg!
Ha en skön måndagkväll!
/C.

1 kommentar:

  1. Nu blir jag nyfiken, vad jobbar du som i skolans värld?

    Molly gör dock de flesta dagarna roligare!

    SvaraRadera