söndag 27 mars 2011

#677 Cancun scarf är verkligen helt underbar...



...åh vad jag trivs i dessa! Är så glad att jag slog till på båda färgställningarna, I LOVE:) Skön och mjuk stickning, jag är så känslig för när det kliar...
Just nu är den grå mest använd men jag tror att den andra blir perfekt till sommaren. De är verkligen stora och i och med det perfekta att använda över axlarna till sommarens utekvällar. På den grå är det silverdetaljer och på den färgglada, gulddetaljer. Så snyggt att matcha med smycken och skor...

Här har det varit en mycket skön hemmahelg, hade aldrig orkat med alla planer som egentligen stod på programmet... Helgens kläder kan sammanfattas i ett ord, VELOUR! Idag tog vi oss till trädgårdsmässan i alla fall, riktigt mysigt! Samlar man på olika sorters pelargoner eller orchidéer eller annat hade nog detta känts som himmelriket! Vi kom hem med vita fina zinkblomlådor till balkongen, jättefina! Samt vita pelargoner och några ranunklar, också de vita.

Nu har jag precis vaknat efter några timmars sömn, ont i halsen, undrar hur det ska gå att ta sig till jobbet imorgon?! Hoppas på att det blir bättre över natten.

Kramar till er!
/C.

4 kommentarer:

  1. Shit!!! Nu blev jag sugen på den grå cancun scarfsen!!! Kan tänka mig att den är användbar... Jag har den i magnolia beställd men kan helt klart tänka mig att ha båda!!! Får nog tänka lite på det...
    Hoppas att du haft en fin helg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att det inte bara är jag som är tokig och har två!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina sjalar! Jag nöjer mig med att titta på dom dock, är så dålig på att använda sånt...Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh skönt att höra att fler än jag slagit till på två haha:) ibland kan man inte låta bli!

    Linda - snart ska du se att du är fast i scarfträsket du med, då kommer du inte loss (dvs kan inte gå ut utan en scarf) :)

    Kram till er alla!
    /C.

    SvaraRadera