måndag 28 mars 2011

Breathless inspiration....




...drabbades jag av efter att ha kikat runt på flera fina bloggar! Jag var bara tvungen att prova när jag läste på någon blogg, kan inte komma ihåg på vilken, där det stod att den passar bra på kurvor... Jag hade inte alls fastnat för den på produktbilderna men när den nu var provad så kunde jag inte låta bli att slå till:) Så söt sommarklänning! Samtidigt fin till svarta strumpbyxor...
Jag var mest sugen på #586 Breathless strap Dress i färgen i green men den fanns inte så jag slog till på en i multi.

Trött måndag idag...har hamnat i ett riktigt tv-träsk, det brukar vara så jag kan slappna av när jag har mycket omkring mig som händer...sömn blir det inte så mycket av, i alla fall inte många timmar åt gången...

Ikväll börjar Trinny och Susannah stylar Sverige på tv4+ gillar verkligen dem och har följt deras program under många år och fått väldigt många tips och goda råd om hur man lyfter fram sin kropps fina sidor och döljer de mindre fördelaktiga, nice!

Ha en skön måndagskväll!
Kram/C.

6 kommentarer:

  1. Breathless strap-klänningen är verkligen superfin, synd bara att den ska vara så svår att hitta.
    Kram
    Sara

    SvaraRadera
  2. Hej Sara!
    Om du bor i Stockholm så fanns det ganska många inne på Åhléns city, ett tips:)
    Kram/C.

    SvaraRadera
  3. Jag har den i multi, älskar den! Gott om plats för twinsen, vilket gillas! Kram

    SvaraRadera
  4. Jo du, tv:n eller datorn är bra mot stress...eller hur var det nu igen...?

    Börjar känna mig som om jag håller på att bli galen: försöka rätta proven samtidigt som jag ska skriva omdömen (blir farao aldrig klar med dem!), försöka sätta tider för utvecklingssamtal, elever blir sjuka så att det blir galet med proven, fixa det...., och just det: planera de övriga lektionerna och så var det visst Lgr 11 också...., och annat elände....Farao vad jag längtar till sommaren!!

    Fast idag hade jag en riktigt härlig dag med barnen: alla jobbade som ljus och det var tyst och lugnt! Aaaa, det är då man tänker att man kan ha dem i tre år till....

    Kram!

    SvaraRadera
  5. This dress does not look so good in the Odd Molly product pictures. I think that it is sized too large for the model. I saw it on a customer who bought a size smaller than she normally wears in Odd Molly and the dress came to life; absolutely beautiful!!! It is available on my website as well as the Breathless Tank. Click my name and I will show you...
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  6. Men, har ni inte skolwebben? Eller är ni glada som INTE har den...Den är ju inte bara positiv direkt...tar en enorm tid, segt system, men man kan i alla fall sitta hemifrån och jobba...

    Idag sa en "kollega" att när jag klev in i klassrummet(börjar senare på tisdagar...)så var det som om en ängel gick genom rummet. Tystnaden/lugnet la sig och alla jobbade på....Komplimang men också 17 att de inte ska kunna vara så med andra vuxna också! Fast i det här fallet kan jag förstå dem, de är inte helt överförtjusta i den som har dem de timmarna, och jag kan inte göra något åt det....

    Kram, nu ska jag dunsa i säng, nattjobbat lite...

    SvaraRadera