fredag 18 mars 2011

Äntligen fredag...

...denna vecka har verkligen varit tuff mentalt, känslomässigt och stress på hög nivå! Det känns så skönt med helg men jag har inte riktigt klarat av att släppa alla måsten, allt jag borde ha hunnit, varför gjorde jag inte, det måste jag fixa på måndag, måste jobba i helgen osv... Lärare i förorten är ibland ett dygnet runt jobb...
Har gjort allt för att få helgkänsla, god middag, glass, rödvin och ett varmt bad...det blir tidigt i säng ikväll!
Imorgon är det fullt program, dop på dagen, 30 års fest på kvällen (förmodligen den sista man får gå på så det gäller att passa på haha:)) Härligt!!!

Tänkte passa på att tipsa er om en härlig "streetstyle blogg" som jag verkligen gillar The Sartorialist! Inspireras av underbara modebilder från NY, London, Paris, Milano osv:) I LOVE!



Älskar dessa fina stövlar mmm vill ha!

Kram till er alla och Sov Gott så småningom!
/C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar