lördag 26 mars 2011

Vilken vecka...

...denna vecka har garanterat satt spår som en av de värsta i mitt liv! Tack för varma kramar i mitt förra inlägg, de värmde verkligen... En liten människa lämnade oss och är mycket saknad, en annan fick åka tillbaka till sitt hemland...många tårar denna vecka. Föräldramöte och vinterfriluftsdag på det...
Idag ska jag inte ta mig ur morgonrocken och tofflorna utan bara vara inne och försöka ta hand om mig själv, försöka att bara slappna av. Feber och förkylning har även dykt upp...

Ibland räcker det nog inte, hur positiv man än försöker vara...så måste man nog skriva av sig allt det jobbiga som händer också...

Underbart vårväder ute, hoppas verkligen att det stannar kvar till imorgon...då ska jag ta mig till till Trådgårdsmässan som i år har temat Plats för sinnen. Tid för grönska. Låter vackert tycker jag! Min plan är att ha en riktigt grön och blommande balkong i år:) Hoppas på inspiration!




Ha en skön lördag och njut av vårsolen!
Kram/C.

2 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i som bara tar hand om dig själv en stund. Många kramar och krya på dig både i kropp och själ

    /Vivvi

    SvaraRadera